packar...

Kvällen rullar mot sitt slut, men än känns det som att jag har mycket kvar att göra.
Just nu kollar jag på Anna Ankas jul, det är ju ett sånt sjuk program. Men snart lär jag ta och fortsätta packa, diska och börja städa, för det är sånt som bör göras innan jag åker hem. Jag kommer hem ungefär kl 14 och då ska det städas, pyntas, bakas... Längtar verkligen efter att få baka för det var länge sen nu.

Jag längtar också väldigt mycket till träningen imon för vi ska ha julklappsjakt, riktigt vad det är vet jag inte. Nu kom jag också på att jag måste valla skidorna, men hur jag ska valla vet jag inte. Det blir nog att ringa pappa som vanligt. Sist jag valla, vallade jag för långt fram vilket ledde till att jag inte hade nå glid så det var inte så kul.

xo LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0