091231

Idag är det sista dagen på året och det känns faktiskt jättebra! Jag ska fira allt det roliga tex. allt kul som hände i sommras, p&l, göterborg, o-ringen... Och glömma allt det tråkig och då menar jag alla dåliga resultat imon idrotten. Snart blir det ett nytt år med nya chanser att prestera bra och jag känner att det här vill jag, i år ska bli ett år som jag ska visa mina konkurenter hur bra jag egentligen är. Jag ska komma tillbaka till den form jag en gång var i, se upp, här kommer jag!

Min efterrätt står inne i ugnen och är långt ifrån färdig. Det kommer nog ta hela dagen innan den blir klar eftersom att det ska stå i frysen och blablabla. Så vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt...

LL


Kommentarer
Postat av: Jenny

Supernyfiken på vad vi får!!:D<3

2009-12-31 @ 14:26:30
URL: http://jennyochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0