091229

God morgon!

Jag gick upp ganska tidigt i morse för jag tänkte att jag skulle träna. Så jag börja förbereda frukosten, satte mig och åt samtidigt som jag läste tidningen. Sen slängde jag en snabb blick på termometen, -20 grader. Jag bestämde mig för att inte träna utan vänta.
Solen har nu börjat gå upp och jag hoppas det blir varmare. Ska försöka äta lunch så tidigt som möjligt så jag ska hinna träna innan jag åker på hockey ikväll.

Så vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt, ta det lungt antar jag. Det kan också vara skönt ibland men jag kanske bör ta och plugga eller städa. Usch vad tråkigt med plugg, men jag känner att jag måste eftersom att jag kommer vara borta ganska mycket i vinter och så känner jag att jag inte hänger med i vad vi håller på med, så det är nog bäst för mig att plugga nu om jag ska få så bra betyg som möjligt. Fast jag vet inte om jag orkar göra det just nu, kanske skjuter upp det ett tag och gör det nästa vecka eller nåt.

Det känns som om det inte alls långt kvar av lovet, men det är mindre kvar av 2009, tack och lov! Jag vill nästa bara glömma det här året och då pratar jag om resultaten imon min idrott, men varför det gått som det gått har ju sin anledning och det är inget jag kunnat göra någonting åt, bara att kämpa vidare!

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0