091212

Julaftorn närmar sig och ännu finns det knappast någon snö. Men jag vet att det ska snöa i veckan, äntligen säger jag!

Idag har jag åkt årets första skidtävling och första skidtävlingen som junior och det gick faktiskt riktigt bra, jag vann! Jag har nog inte vunnit en skidtävling på jättelängre så jag är glad och nöjd. Imorron är det jakstart, klassiskt som tur är för jag är mycket bättre på det, men jag har bara 3 sekunders försprång fast jag ska kämpa för att behålla ledning. Det är också ganska tätt bakom mig, tror det var 5st inom 11 sekunder.

Nu sitter jag ensam i lägenheten, känner mig ganska trött så det blir väl att vila hela kvällen med att kolla på tv och va inne på datorn. Har också ganska mycket fika och godis hemma, mums!

Puss!
LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0