14 augusti

Idag har jag vart på kupolen (igen) för att typ handla lite grejs som jag behöver ha med mig till mora. Det blev en ryggsäck som jag ska kunna ha på mig typ när man åker rullskidor.. och nagellackborttagningsmedel.

Jag har även tränat rullskidor idag, det blev långa intervaller. Jag håller på att göra en citronpaj med hallonmaräng nu. Receptet kommer från a piece of cake med leila lindholm, finns hur många goda recept som helst i den. Så ett tips till dom som gillar att baka, köp den!

I morgon ska jag tävla i ludvika och det ska bli jättekul att träffa lite människor för sista gången innan man flyttar. Sen ska det hinnas med att att jobba. Jag nog världens bästa jobb. Jag klipper grannens gräsmatta och får 200kr per gång plus att jag får lite extra för jag är så duktig så totalt blir det 2800kr den här sommaren. och det bästa är att jag tycker att det är kul att klippa gräset för att jag har ju en åkgräsklippare och så sitter jag och lyssnar på musik samtidigt! :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0