värdelös?

Veckan i Boden var bra! Mindre bra var att jag blev sjuk (hostig) som gjorde att jag fick titta på istället för att åka. Hostan sitter i än men jag hoppas att den släpper till lördag iaf då jag ska vara föråkare på världscupen!!!!!! annars får jag väl stå på sidan men det hoppas jag inte på.

Lovet har varit bra, jag har mått bra, men det är ju inte så konstigt när jag slipper skolan. Väl tillbaka så börjar allt igen, självförtrende börjar bli sämre och jag börjar känna mig värdelös allt pga skolan! Jag som egentligen har väldigt bra självförtrende och tror på mig själv när det gäller idrott trycks bara ner av skolan. Det borde inte få vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0