tomt på stentorp

Nästan hela skidgym är i Torsby på läger men inte jag och Frida. Det har märkts ganska tydligt, speciellt vid maten. Jag satt med klassen vid skidgymbordet och det kändes på nåt sätt konsigt. Det är också ganska tyst och lugt här men ändå skönt.

Efter skolan var jag ute och sprang i 30 minuter och det kändes härligt. Jag kanska kan hinna med några pass innan helgen. Imon ska jag nog träna i en timme och jag ångrar heller inte att jag missde Torsby för här hemma kan jag bli frisk och öka min träning stegvis i lugn och ro.
Sen åt jag och Frida mat tillsammans och efter det cylka vi till stan och köpte lite fika och godis som vi mumsade på när kolla på PH, eller Frida pluggade mest :p

Fick nyss ett telefonsamtal från mamma, hon har bokat en tid hos en homopat på höstlovet, Jippie säger jag. Då kommer jag få reda på mina brister och så kanske vinter kan bli lyckad trots en massa sjukdomar. Men redan nu ska jag typ börja äta nå tabletter (y).

Klockan är inte alls mycket men jag har ändå bestämt mig för att dra mig till sängen.

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0