10.03.19

Skolan gick snabbt idag som nästan alltid. På resursen sa vår lärare att vi skulle gå på stödmatte. Ingen i klassen gick förutom jag, snacka om oseriös klass, men jag ligger hundra år efter så jag bestämde mig för gå.
Idag var jag också med på träningen. Det var någon kille där med skidor och pjäxor från salomon och atomic så vi fick testa på hur de senaste skidorna och pjäxorna kändes och jag måste säga att jag gillar salomons nya pjäxor! Ska nog försöka söka kontrakt även om chansen inte är så stor att jag får ett kontrakt, men man kan ju alltid hoppas.
Sen blev det tåget hem och nu så sitter och kollar kläder på nätet och längtar tills den 25:e mars :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0