100108

Imorse vaknade jag av att mamma ringde mig. Det är inte speciellt kul när man blir väckt sista morgonen man har chansen att sova.
Vid lunch åkte jag iväg till sjukhuset och efter ett velande hit och dit så bestämmde jag mig för att ta blodprov. Jaf fick faktiskt en tapperhetsmedalj, haha. Nästan pinsamt ju.
Sen väntade lite jobb här hemma, men all jobb är färdig för denna deg vilket känns riktigt skönt. Så nu sitter jga i soffan och har det bra, snart börjar damerans skidskytte som jag ska föjla under dager samtidigt som jag måste packa för jag ska och träna och sen direkt efter det ska jag träffa lite människor och ha kul!

Nu startar dom, ha det bra!

Lisa Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0