10.04.08

Igår då jag och Linnéa var i Stockholm handlades det en hel del för min del. Eller det var inte mycket men det var dyrt iaf. Jag shoppade: en puderrosa kort jacka, "jeans"kjol, jeans shorts som sitter i midjan, vitt stort slappt linne, blå tunika och en skjort-tunika. Kanske inte säger så mycket men jag hade tänkt ladda upp bilder men det funkar typ inte att kopiera kläder från nätet :/ Vi var nog i verenda hm butik och jag har inte hittat nå klänningar och jag är typ pank så jag har inte råd med nå mer. Men om typ 12 dagar är det lön, då måste jag shoppa, behöver: massor med skor (mamma får köpa en del), bikinisar, smycken, klänningar, mer vårkläder...! Oj, fattar inte hur min ekonomi ska gå ihop, ska gifta mig rikt (Y) eller så ska jag bli framgångsrik, tjärna massor med pengar :D

Idag har jag typ inte gjort någonting, men ikväll blir det träning och sen ska jag träffa lite folk då det blir öcernattningsparty, oj vad det lät barnligt, men det kommer bli kul iaf! :):):)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0