Livet leker vidare....

Det känns riktigt skönt att vara hemma efter en vecka i eksjö med de allra bästa! :)
Dock gick det mycket dåligt och jag skäms verkligen över min placering men jag har ju USM kvar som jag har chans att bevisa för folket vad jag går för!

Det senaste dagarna har jag bara latat mig och börjat leta fram saker till flytten. Kom på att om tre veckor så har jag redan flyttat dit, det är liksom snart! :) Men jag behöver verkligen ta det lungt nu de senaste veckorna och njuta tillräckligt mycket av all servering jag får här hemma. För sen blire ju att diska, städa, tvätta och laga mat, vilket jag mindre ser framemot eftersom jag är usel på allting.

Imon hoppas jag på sol för då ska vi ut med båten. Har bara varit ute och åkt med den två gånger i år :(
Men det är ju så himla kul att bara ta det lungt på båten med kompisar och bada och sol och äta massa onyttiga saker, bättre blir det ju liksom inte.

Nu ska jag inte sitta här längre, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0