091203

Morgonen började med julkalendern och frukost, inte för jag förstår så mkt av julkalendern men jag kollar ändå.
Sen blev det brottom till skolan. Först hade jag en seg samhällskunskap prov, sen svenska och sist matteprov och det var hur lätt som helst. Jag ska inte säga för mkt men det kändes bra iaf. Sen slutade vi, 11.20, hur skönt som helst! Så jag drog hem och städade och diskade och plugga lite på teoriläxan för sen hade vi teori so vanligt. Efter det kom mamma och pappa upp på utvecklingssamtal sen drog vi till stan och handla fika och sen till lägenheten igen. Där hjälpte dom mig o Frida och sätta upp en fin ljusslinga som nu hänger ovanför vår soffa.
Sen har kvällen rullat på med mat, pepparkakor och snöbollskrig med frida! :)

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0