JSM

nu har jag varit dålig på att uppdatera igen men jag ska göra en kort sammanfattning...

I måndags tog vi tåget mot arlanda och det var ett segt tåg som gjorde att domnarvets juniorer fick kötta inne på fylgplatsen men ändå missa flyget med 7 minuter så det var bara att ta ett senare tåg...
På tisdagen testade v banor och kroppen kändes då inte bra under den dagen, seg och hostig var jag.
I onsdags var det dax för 5km klassiskt och jag var mest orolig för min hälsa och hur jag skulle klara det, min rädlsa kan ibland vara så stor att jag inte kan prestera på topp. Men jag ställde mig på startlinjen och körde iväg. Efter 1km låg jag 28, öppnade då väldigt lugnt. Men efter den långa uppförsbacken kändes kroppen så pigg att jag kunde öka farten och plockade massa placeringar så jag kom in lite efter en tionde plats och blev totalt 31:a. Är väldigt nöjd men tanke på hur dåligt tränad jag är. Jag vara bara 2.19 efter den som vann, 2.19!!! de som ligger i topp tränar liksom dubbelt så mycket som jag gör. Mitt självförtroende är så stort att jag kan se mig i jvm landslaget om 2år om jag får vara frisk och träna :)
På torsdagen var det dax för skate sprint. Senaste jag körde om man bortser från skidgyms träningar var på USM i älvdalen för 3 år sen då jag blev 6:a. Så jag hade ingen aning om hur jag låg till jämfört med de andra. Näst sist gick jag ut och stum blev jag, jättestum, så när det långa upploppet kom kändes det som 2 klumpar i benen och man kom typ ingenstans. Men jag blev 29:a (jättenöjd) och fick åka kvarten där jag tyvärr blev ännu stummare och kom inte vidare. Men jag har varit så oerhört glad och förvånad och massa folk har kommit fram till mig och grattulerat mig för min prestation, är bara så himla nöjd!!!
Idag var det vilodag och kroppen är fortfarande inte helt okej, vet inte vad felet är... Har iaf varit på stan med Sofia och Anna, det fanns inte så mcyekt där :(

Imorgon väntar dubbeljakt, mitt mål är att jag ska ta mig runt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0