Godmorgon!

Jag vaknade vid 8 och gick ner framför tv och började plugga spanska. Kunde sova hur länge jag ville men är man morgonmänniska så är man. Det gick sisådär med pluggandet, orkar inte sätta mig in i det så mycket så då sjukter jag upp det. Tänkte plugga någonting annat tråkigt istället...

Igår var det ju bankett. Vi var i en stor lada och åt, det var typ en resturang, en väldigt konstig en, det var häxdockor mot väggarna, det droppa lite från taket och toan var verkligen en ladgårdtoa. Inte varje dag man får vara med om detta. Vi åt, lyssna på trumperter och kolla på prisutdelning. Det är verkligen bra gjort av svenskarna att ta hem 4/6 segrar!

Nu väntar en lugn förmiddag och senare efter lunch ska vi ner till Lillehammer och kolla hur det ser ut där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0