Tisdag 2 augusti

Den här morgonen har ängnats till att baka. Det blev en stor kaka med hallon, vit choklad och mandel. Sen har jag tittat på massa hemsidor på inredning men jag har ännu inte kommit på hur det ska se ut i lägenheten. Jag har mindre än två veckor kvar. Tv-bänk är iallafall fixad, ska måla om systers som hon inte ska ha. Sen har jag en byrå, men säng och soffa vet jag inte hur det blir med och inte heller med övrig inredning - panik!

Igår eftermiddag var jag och pappa ute med båten, vi stekte innan vi drog in till dalvik och bada med släkten. Har inte tränat på två dagar nu. Vet inte om jag har ont i halsen? men jag ska nog ta en löptur ikväll och se om något bryter ut, vill ju kunna åka till torsby på läger med klubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0