Söndag 28 augusti

Go kväll!
Det var ett tag sen jag skrev men min dator har varit på lagning så jag har varit utan den i Mora. Men nu är den hel och jag ska ta med den upp morgon. Jag åker upp imon för jag ska till läkaren och titta på min handled. Jag hoppas att allt är bra med den så jag kan sätta igång med träningen i veckan. Jag hatar att alla tränar asmycket och att själv så känns de som att man aldirg gör det.

I helgen har Norski varit hos mig. Vi har gäspat hela helgen, speciellt igår så gick vi runt och gäspade hela tiden. Men nu är vi återhämtade och redo för en ny och härlig vecka i Mora.

Jag har verkligen tjockat i mig med onyttigheter hela den här veckan och snart ska jag äta äppelpaj. Men imorgon ska jag ändra på den här dåliga vanan jag fått. Jag ska bli mer nyttig av mig och försöka gå in för min idrott till hundra procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0