Måndag 1 augusti

Jag har bestämt mig för att börja skriva i bloggen igen. Haft ett långt upphåll men snart drar ju skolan igång med all träning och träningsläger och då kommer det garanterat finnas mycket att skriva om. Sen så flyttar jag snart upp till Mora igen till en ny lägenhet vilket kommer bli väldigt kul. Längtar väldigt mycket dit till allla människor och det är faktiskt första gången jag verkligen längtar till skolan. Jag tror det kommer bli ett helvetes år med plugget men jag ser ändå fram emot att starta UF företag och jag är beredd på att kämpa för det.

Om jag ska sammanfatta sommaren så här långt så kan jag säga att det har varit väldigt väldigt bra! Jag har inte rest så mycket men fått en hel del pengar. Höjdpunkterna var nog såklart P&L och O-ringen men än så länge är sommaren inte över, 2 veckor kvar och då ska det hinnas med ett läger vid torsby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0