Lördag 8 augusti

Jag är på träningsläger i Vägsjöfors/Torsby/Hovfjället nu. Vi har det väldigt bra, äter, sover och tränar hela tiden. Har åkt två pass i tunneln på snö och det var jättekul! Två pass på snö återstår och sen lite annat kul innan vi åker hem som är på måndag.

På stan i Torsby har jag hittat lite inredning till min lägenhet men sen står det still i hemmet. Tror jag bestämt mig för att handla en soffa med schäslong från Ikea. Det vore ju jättenice att ha en sån. Sen har jag hittat bord och stolar som passar in till lägenheten. Till veckan blir det att fixa massa prylar. Har en hel lista med grejer som ska köpas. Men jag ska inte handla allt, det får komma lite efter tiden. Det är ju liksom jättesvårt att köpa allt och få det att passa in, men det blir säkert bra till slutet. En sak som är säkert är att jag ska ha en hel del rosa i mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0