Söndag 3 april

Det var ett tag sen jag skrev men skolan gör mig upptagen. Det är så mycket att det enda jag kan göra när jag kommer hem från skolan är att plugga.
Igår tränade jag och snart ska jag springa ut på ett löppass, det är lycka!!!

I Fredags träffade jag Ingrid och vi gick runt på kupolen och snacka en massa. På lördagen blev det en snabb vända till stan, träning och lite bilkörning. Och idag har jag latat hela morgonen och hunnit varit ute på tur i Borlägne... ;) Håller på med min svenska nationella till och från, tror den kommer bli bra. Vi ska hålla tal i aulan och jag ska prata om hur kläder signalerar oss.

Den dagen jag får mindre plugg ska jag försöka blogga mer men jag tror det kan dröja ett tag, tyvär...

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0