skön dag

Ekonomin var inställd på morgonen vilket betydde sovmorgon men jag vaknade 6.20 och gick upp lite senare. Kan aldrig sova när det är ljust och fint väder ute.
Jag skrev på min bokrecension som jag trodde skulle redovisas den här veckan men så fick jag ett sms av Jenny som sa att det var efter lovet -.- jag får se det positiva, mindre plugg på lovet eftersom jag gör det nu!

Annars har jag bara haft två slappa lektioner idag och nu på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket mer än att varit med Lovisa och planerat va vi ska äta. Vi ska laga mat tillsammans den här veckan då alla naturare är borta.
Snart ska jag vara duktig och börja plugga lite inför proven den här veckan så jag slipper sitta och stressgöra det kvällen innan. Alla andra är ute i solen men jag får ju inte, men snart SNART får jag med och då ska jag också bli brun! :)

LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0