breakfast

uppe med tuppen som vanligt...

Igår hittade jag två linnen och ett par shorts på stan, vet inte om jag ska behålla allt. Men jag älskar när man bara går förbi ett linne man aldrig sett förut och så testar man det och det sitter verkligen hur bra som helst och det är verkligen superfint. Sådanna shoppingturer är roliga!
Annars höll jag i en karta för fösta gången igår och det var kul, mindre kul att det var koridorsOL som är jättesvårt -.-

Snart ska jag ut på ett träningspass, blir cykel+löpning i Romme. Sen ska jag ta cykel till Coop och handla för att sendan kunna baka en tårta. På eftermiddagen ska jag till en läkare och typ prata om min hälsa och sen vidare till Hanna och träffa lite folk :) Ska nog också sola om det är sol ute och plugga för jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0