million pieces

Tro det eller ej men jag valde faktiskt hoffmaestro framför hockey. Det fanns ju gott om snygga killar på festivalen så jag överlevde kvällen ändå :p haha. Sen har ju vi (jag och lite skidgymfolk) planerat att vi ska åka och se på leksand-mora premiären den 15 september i tegera arean, kommer säkert bli en grym match. Och jag ångrade faktiskt heller inte att jag inte gick på hockeyn eftersom jag minns att blge ishall inte är så trevlig.

Helgen har gått fort som vanligt och snart är det dax för mig att sätta sig på tåget mot Mora. Men jag kanske ska plugga lite först, bara kanske, vi får se. Är redan så himla skoltrött och har ångest för skolan. Jag orkar verkligen inte plugga för det suger :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0