lördag

Jag vaknade tidigt imorse, som vanligt. Har lite känningar i halsen så det blev inge tävling i köping. Istället ska jag ta det ganska lugnt idag och träffa gosingar på stan och ta en fika :) Och sen ska jag väl plugga för matteprovet... Men snart slipper vi den där skiten. Har nog bestämt mig för att dra hem på onsdagskväll då alla lektioner är inställda på torsdag och jag ändå inte ska till skolan på fredag. Sen kommer Hanna hem nästa vecka så då hinner jag ju träffa dom lite. Känner på mig att nästa vecka kommer bli kul, förutom skolan, ser mest framemot torsdagkväll :)

Den här veckan har jag inte hunnit skriva på bloggen men jag har haft fullt upp med läxor. Skolan går ju före datorn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0