chokladtosca

Imorse blev det sovmorgon för jag började inte förrens kl 12 :D. Det blev att gå upp ganska tidigt ändå och piffa mig för skolfotot. Jag ser ut som en apa på enskilda och gruppfotot var väl okej :)
Pyskologi var sista lektionen och vi fick tillbaka proven, MVG!!! haha, känner mig inte värd det med tanke på att jag fuska ganska mycket :p men på nästa prov ska jag inte fuska nåt ;)

När jag kommit hem betsämmde jag mig för att baka men jag hade inget att baka med. Smart som jag är sprang jag ut och sprang i 40minuter och stannade och handlade på ica på vägen hem. Väl hemma blev det matlagning, bakning, diskning och städning. När allt var gjort slappade jag framför tv hemma hos Frida och nu har folket dykt upp här på stentorp så nu är det inte tomt längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0