10.10.11

Idag har det inte hänt så mycket. Det var skolan till ett och sen träning men eftersom jag inte är helt frisk så stod jag över träningen och tog istället en lång promenad igenom Mora och handlade dessutom lite mat på stan. För mig blir det inge Torsby imon, känns onördigt att åka dit och inte ha tränat nåt så jag blir hemma. Men jag missar nog inte så mycket eftersom att de andra bara blir borta i en natt. Jag får gå till skolan och plugga istället...
Denna vecka har jag inge prov och jag är överlycklig, det var ett bra tag sen jag inte hade nåt prov. Men när det inte är prov är det ju massa annat tråkigt man måste göra.

I helgen väntar DD med Jenny och jag hoppas, verkligen hoppas, att kroppen ska kännas bra och så, för jag känner att det här kan gå bra, jag & Jenny är ju liksom eliter! XD (fast hon är ändå tusen gånger snabbare)



Kommentarer
Postat av: Jenny penny

Du, vi är liika snabba, bara att din teknik kommer rädda oss gaaaalet mycket! PUSS<3

2010-10-12 @ 18:19:00
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0