det var ett tag sen...

Ibland hinner jag inte skriva i bloggen och ibland orkar jag inte. Men nu är det iaf lov, eller jag fick ju typ lov i onsdagskväll då jag åkte hem. Skulle ju nämligen på soltorgsfesten på torsdagen med brudarna och det blev en grym natt! Helgen gick fort och jag minnas knappt vad jag gjorde:p det blev iaf lite träning och städning/utflyttning av rummet. Jag ska göra om i mitt rum och har precis börjat målat taket och jag gör det alldeles själv, det är kul att lära sig och vara lite händig :D
Idag blev det ett tripp till tandläkaren och tänderna var det inget fel på. Men rätt som det var när jag satt där i väntrummet dök Olle upp. Det var lite kul att träffa på han hos tandläkaren av alla ställen i Borlänge.
Snart drar jag till Mora, imonbitti ska jag nämligen till en homopat och göra undersökning. Och på onsdag drar jag nog till Stockholm och då blir det kanske hotell, inget bestämmt, men jag hoppas på det :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0