10.05.25

Vi hade träning på morgonen och jag var rädd att jag skulle bli sjuk så jag tränade inge hårt, eller det kändes lite som om jag skulle bli det eller vad man ska säga. Sen var det skolan och den gick snabbt. På eftermiddagen kände jag mig hänging/slut/trörr ( eller jag vet inte ) men jag gjorde inge mycket. När jag laga mat kom killarna och skulle göra kladdkaka här samtigit som dom sjöng singstar. Dom gör kladdkaka på ett konstigt sätt :S och jag tycker deras kladdkakor inte såg nå fina ut. Sen var det lite kallaballik här ikväll med folk men nu har folk gått. Eller kalle och jocke stog nyss utanför och kastade boll på vårt fönster för dom vill spela vollyboll men jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0