10.05.24

Godmorgon!

Idag fyller Linnéa år, ett stort grattis till dig!<3

I övrigt har det inte hänt någontingt idag, jag har bara hunnit vaknat, ätit frukost, fixat mig och pluggat lite. Vi har sovmorgon till 9.50 och jag vaknade vid 7. Men är man morgonmänniska så är man. Jag gillar bäst att gå upp tidigt och få saker och ting gjorda.

Igår var en tråkig dag. Jag vaknade av regnet och då blev jag på dåligt humör. Förmiddagen ängnade jag inomhus framför datorn med lite skolarbete. Vid lunch åkte jag och mamma till kupolen, hittde en tuptopp och en par solglasögon. Sen när vi kom hem blev det att packa, äta och övningsköra. Sen hann jag med att äta lite b&j innan tåget gick mot Mora. Nu kommer jag inte komma hem förens min födelsedag tror jag och sen är det sommarlov!

Snart ska jag gå till skolan på matte och spanska. Sen blir det viborgsrace för mig på eftermiddagen och styrka på kvällen :)

lisalindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0