10.05.22

vilken härlig dag det har varit!

Jag gick upp tidigt och tränade på morgonen. Det blev cykling i 2h och ful bränna fick jag men det sola jag bort på eftermiddagen :) Jag har nästan vart ute hela dagen och busat massa med min brors hund, det blev många impulser på gården. Sen har jag fått sommarjobb, det gamla vanliga och lönen har jag redan fått 2600kr blev det och jag kommer kanske jobba totalt 13h så det är 200kr/timme. Det är tur man har en rik granne (Y). På kvällen blev det ett till pass, löpning vid halla och bjusan.

Ikväll har jag ätit godis och glass, haha. Det betyder att Ingrid och Linnéa kommer få godis eller nåt :P

lisalindgren

Kommentarer
Postat av: Din sambo

Men Lisa då! Det betyder b&j nästa vecka oxå! :D

2010-05-23 @ 13:29:02
URL: http://fridaemelielenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0