10.05.18

Jag har inte vart glad idag :/ typ hatat allt. Kanske på grund av träningen? Det var pisstråkigt, orientering 7,1km danmarksövning och jag gick/joggade hälften och hatade allt, blää! helt jävla omotiverad och jag har typ tröttnat på orientering så jag ska inte träna det fram till MYC och sen i sommar ska jag inte heller träna det så mycket. Då kanske motivationen kommer tillbaka (y)

Sen har jag också haft en tråkig dag för övrigt, eller jag och frida har kollat på 2 gossip girl avsnitt, typ det enda roliga :) Nu längtar jag tills imon, hoppas det blir en bättre dag. Eller jag längtar också till helgen, ingen tävling, bara träning, det blir nog niiiice!

Föresten har jag lyckats inte äta någonting med socker varken igår eller idag :) ska hålla mig till MYC, det kommer gå, jag lovar! :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0