10.03.24

God kväll!
Dagen har gått fort och skolan var tråkig. Imorron har vi en varför-uppsats som börjar kl 8 och så har vi 4h på oss. Tänkte ha med mig någonting gått men ingen vill hänga med mig till stan :/ lata skidåkare!
Och imon så händer det, det jag längtat efter, H&M:s nya kollektion ska ju komma till butiken så imon ska jag åka in till stan och kolla om den finns där. Mora känns ju lite efter så det skulle inte förvåna mig om det inte har kläderna :/
Annars så har vi tränat idag och det kändes inge bra i kroppen. The bad and weird feeling har plötsligt kommit tillbaka. Kände mig konstig på svenska idag men det går inte att förklara känslan, usch, det är så himla läskigt och läkaren säger att jag måste lita på dem så jag antar att jag måste göra det? :O

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0