10.03.16

Godmorgon!

Nu sitter jag och försöker lära mig massa spanska glosor. Morgonen har varit helt undebar, så här borde varje dag starta. Vaknade tidigt, åt frukost, var på samligen, gick ut och gick i ca 15min, åt lite mer frukost, duschade och nu pluggar jag och lyssnar på musik. Mendan jag sitter hemma och har det bra sitter en del andra i skolan. Såndan dagar vill jag ha mer av, fast nej, jag hade helst av allt vairit ute och åkt skidor i det fina vädret!

Nu ska jag inte slänga bort min förmiddag framför datorn. Ska snart gå till sjuksyter och ta ett Hb och jag hoppas på ett bra resultat!

Hoppas ni får en riktigt skön dag och att er morgon börjat lika fin som min :)

lisalindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0