10.03.14

Jag har damp. Jag är arg, sur och ledsen! Vill inte, orkar inte. Vet inte vart jag ska ta vägen vill bara att allt ska vara bra. Vill träna, vill tävla! Är inte lycklig annars :( eller jag vet att man kan KÖPA LYCKA! Jo, det är så, lycka kan köpas eller iaf kan jag köpa lycka :) Hatar att vara sjuk, VERKLIGEN HATAR! Vad är ett liv utan träning lycksom? har funderat länge och har inte kommit på ett svar! Om jag aldrig kommer bli "frisk" tänker jag DÖ! För det finns ingen mening att leva utan träning, så är det bara!

Tack för mig, hoppas ni förstår! Vilken bra start på dagen :)


Kommentarer
Postat av: torgny

sluta gnäll!

2010-03-15 @ 15:54:19
Postat av: arne vajse

sluta gnäll

2010-03-15 @ 17:20:02
Postat av: Jultomten

lyssna på arne!

2010-03-15 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0