10.03.12

Igår så vaknade jag upp och kände mig inte hundra. Men jag åkte till stadion och började testa skidor och kände att det inte fungerade så det blev ingen tävling för mig. Jag som mest ville åka JSM för den klassiska sprinten och så blev det inget. Så jag fick kolla på tävlingen och heja på mina kompisar. Det såg verkligen roligt ut när dom åkte och jag tror jag skulle ha en bra chans om jag varit med.
På kvällen var det prisutdelning och kamratmåltid och jag önskade att jag mått bättre men icke.

Idag vaknade jag upp och mådde inte så bra. Är förkyld och kroppen och huvudet mår inte heller bra. Så jag ska ta ett tåg hem på eftermiddagen, så det blir att vara hemma hela helgen och vila upp mig, jag hoppas på att bli bättre så jag inte missar träningen nästa vecka för jag älskar verkligen att åka skidor på våren.

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0