10.03.10

Idag har jag åkt JSM. Det var verkligen jätte länge sen jag åkte en stor skidtävling. Mitt mål var att det skulle känns bra i kroppen och att jag skulle ta ut mig och jag lyckades! Jag låg ner i efter att jag kom i mål för jag var så slut och jag kände nästan att jag ville kräkas, är så himla glad, vilken härlig känsla det var, äntligen så vågade jag! Placeringen blev inte lika bra men vad gör det?! Jag kan ju inte jämföra mej med övriga människor i fältet eftersom jag har haft en massa motgångar och en riktigt jobbig tid om man ser tillbaka. Men jag bryr mig inte om det, jag skiter fullständigt i det, jag försöker blicka framåt. Jag tycker det är så enormt kul och det är ju det viktigaste och jag vet att jag kan eftersom att jag en gång i tiden varit riktigt bra, så jag har självförtroende och motivation och jag tycker så är så enromt jävla kul!!!
Om man inte själv lyckas bra på en tävling är det så himla kul att glädjas åt andras lycka och det är så kul att bara vara på tävlingsplatsen och heja på de andra kompisarna :)

På prisutdelningen kom jag och två andra tjejer 2:a på lagtävlingen så vi blev 100kr rikare på intersport plus att vi fick en liten plakett ;)

Imorgon är det klassisk sprint som väntar vilket ska bli mycket kul!

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0