10.03.07

Jag ställde klockan på 07.20 för att inte missa försnacket och starten i vasaloppet. Måste alltid kolla på det, är en tradition och det blir inge riktigt vasalopp utan att se starten. Jag höll tummarna på Martin Johansson, min förebild och idol :) men när jag såg att han inte var med i täten höll jag på Tynell och det var ju nära att han vann. Det var verkligen riktigt spännande att se målgången på plats.

Vi åkte hem ungefär vid två och det har inte hänt så mycket mer idag förrutom att jag bakat kladdkaka, mums<3 det sista sockret på länge!

En vecka lov till återstår, det känns riktigt härligt :D åker till Hudik på tisdag morgon och tävlingarna börjar på onsdag :)

lisalindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0