10.03.05

Igår väckte jag Linnéa vid 8, längre orkade jag inte vänta för jag ville ut och åka skidor. 2 timmar skidåkning blev det i vasaloppsspåret, solen sken och allt var så himla underbart, det är så skidåkning ska vara :)
När vi kom tillbaka fixade vi mat och sedan skulle jag till sjukan en snabbis. Efter det blev det stan där jag handla en bodylotion som luktar jättegott, 31kr kvar på kontot nu, men som tur är sätter pappa snart in lite mer pengar :) Vi bestämmde oss för att fika på kaffestugan och så kom Jenny och gjorde oss sällskap. Senare drog vi tre hem till min lägenhet där vi åt mat, tittade på film, proppade i oss massa onyttigheter och hade det mysigt! :)
Jenny åkte hem och istället kom Cecilia och sov hos oss för hon vågade inte sova hos Adam :P

Imorse åkte Linnéa hem. Så då tog jag och Jenny en löptur i Mora. Det var så himla härligt väder :D Efter det var jag helt själv i lägenheten :( men som tur var elsa hemma (y) så vi kolla på the city maraton innan vi gick ner till vasaloppsmålet och kollade när Julia kom i mål.
Nu sitter jag i lägenheten alldeles ensam och kollar på tv och känner mig äcklad av socker :( ska sluta äta socker för det är inge bra med det :(

Imorgon ska jag åka vasaloppssprinten :) :) :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0