100302

Idag har jag varit med Carro och vi har pratat om massor. Verkligen BARA pratat om tex. gamla tider, sjukt kul!

Sen har jag varit på kupolen för jag skulle kolla på skor. Men istället fynda jag ett par jeans på H&M för 199kr, det är verkligen superbilligt fast mamma betalde ändå :) Jag hittade också en jeansjacka fast den har jag inte köpt ännu. Jag behöver ingen jeansjacka för jag köpte en förra året, men den här var snygg och jag vill ha en till som är lite mörkare, men vi får se.

Ikväll var det träning och efter det skulle pappa stanna på JSM möte. Nu är det iaf bestämmt att jag åker till Hudik nästa vecka :D

Annars har det inte hänt så mycket idag förutom att Cecila har kommit ikväll och imon bitti ska vi ut och åka skidor :)

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, jag och Linnéa åker nämligen till Mora, där Jenny befinner sig för tillfället, då blir det bus! :)

lisalindgren

Kommentarer
Postat av: jenny

Suuperbus

2010-03-03 @ 07:34:13
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0