piiiinsamt!

Jag var nu på kvällen och kolla på korpen fotboll, min bror var med och spelade. Sen cyklade jag och mamma till kupolen en snabbis. När vi kom fram mot cyklestället stod det en contanier. Mellan container och cykleställlet fanns en lite glipa, tillräckligt stor för mig tänkte jag. så istället för att cykla runt skulle jag såklart igenom den där glipan. Och vad gjorde jag? Jag åkte in med styret i container och ramla åt sidan och det gick hål i mina jeans och jag fick ett skrapsår. Asså det var ju bara föööör pinsamt! Det kändes som om jag var 7år. Nu skäms jag, hur kunde jag egentligen tänka så? Aja, jag nog inte så liten som jag tror jag är :P Och ledsen blir jag också, mina jeans är ju liksom sönder :(

Kommentarer
Postat av: Faster

Tänk att jag trodde att du hade ramlat omkull när du GICK. Det var ju därför jag inte kunde förstå hur du hade burit dej åt. Hahahaha, att cykla omkull är ju inge bättre heller förstås :)

2010-06-14 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0