10.06.14

Halloj!

vad har hänt den senaste tiden då? Typ ingenting speciellt!

Min hals är fortfarade inte bra, har någon äcklig blåsa så imon om jag har tur kanske jag kan få komma till sjukhuset och kolla upp vad det är, jag vill ju liksom träna nu och är hur pepp som helst på att köra intevaller, orkar inte vänta mer!

I lördags åkte jag iaf till Mora och hämtade alla mina grejer så nu står det fulla kassa med kläder som jag ska ta tag i att packa upp men jag orkar inte för tillfället. Sen blev det jobb när jag kom hem och det blev jobb på söndag morgon också. Måste säga att det känns lite konstigt att inte vara i Mora nå mer. Har jag liksom redan varit hemma en vecka och längre blir det -.-

Idag har jag heller inte gjort nå mycket, lata och börjat mitt arbete här på gården. Jag ska nämligen dra upp buskar/träd och det är asdrygt men jag få iaf 100kr/st och det är typ 7st så det är ganska bra betalt för det tar inte speciellt lång tid :)

Imorgon vill jag träna, men vi får se. Jukola närmar sig och det vore ju så jävla surt att stanna hemma. Förresten så är det ju också bara 2 veckor kvar till p&l, FATTA, 2 VECKOR!!!! har typ gått och längtat ihjäl mig i ett år och snart, snart så är det PEACE AND LOVE!

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0