10.06.11

Holaaaa!

nu är det ju sommarloooov! fast jag har ju ändå haft det hela denna vecka :D har ju varit sjuk och än är det inte över, har typ nå blåsor i halsen som svider när jag äter, inte så trevligt hönni :/
Jag måste, MÅSTE bli frisk nästa vecka så jag hinner träna nåt innan jukola. För annars får jag inte åka och det vore ju förjävligt att missa den resan :(
Förstår inte hur jag lyckas bli sjuk såhär på sommaren, det suuuuuger!!! Aja, jag vet ju iaf att festen förra veckan ställde till det så jag inte har kunnat träna. Men ibland måste ju även en skidåkare/orienterare få göra någonting kul, man kan ju inte träna hela tiden! Men hallå, det är ju andå hårdträningsperiod och jag har planerat en massa träning den här sommaren, vill ju inte att det ska bli som förra då jag bara fick ihop 30h på typ 10veckor. Då kanske ni förstår hur tufft jag haft det hela förra hösten och vintern.

Nej, nu vill jag bli frisk bums!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0