10.06.01

Det var ett tag sen sist och jag orkar inte sammanfatta tiden som varit.

Det är första juni idag och det betyder att om 4dagar blir jag 17år :D

Igår var det fest, nyss var det öl-OL och på fredag är det ännu mer FEST! studenveckan är verkligen kul, underbart väder och fester :P men mindre kul med folket här :/ har börjat tröttna på en del!

Har typ ingen pengar heller, vet inte hur jag ska klara mig i 19dagar till. Förra veckan var jag på stan och handlade små grejer och sen har allt bara försvunnit på skräpgrejer eller nej, det är faktiskt bra grejer :)

Imon har vi typ inga många lektioner och så ska vi paddala kajak på träningen :)

lisalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0