sovdags

Tack för kommentaren eller, eh nej. Jag skriver som jag vill och ibland vill man inte berätta vad felet är för jag bor ju liksom i Mora och där sprids allt så lätt, det kan bli fel blabla... Jag blir snart bättre, hoppas jag :D Sen säger jag ju absolut inget till en del killar eftersom dom (en del) har riktigt stora problem att förstå sig på andra människor och tror att dom hela tiden har rätt. Men en del killar går det ju att lita på :)

Ikväll har det varit ensamt förutom att jag och Lovisa har tagit en promenad vilket var mycket trevligt. Annars har jag duschat i ensamheten, kollat på tv i ensamheten, ätit kvällsfika i ensamheten. Okej, duscha i ensamheten lät lite väl fel... men som ni förtår det är ensamt här utan Frida, lite läskigt också, jag gillar inte att sova själv:( buhu. Men nu ska jag iaf ta och sova och så får vi se hur det ska gå, det har gått bra förr det det borde gå bra nu med!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0