100130

Dagen har gått fort och jag är otroligt trött.
Det blev ett friskispass för mig på morgonen och sedan vidare till affär för att mamma skulle handla inflytningspresent till min Bror. Sen skulle jag jobba på eftermiddagen men jag tyckte det var så kallt ute så mamma och pappa jobbade åt mig och jag blev rikare, hihi, hur bra är inte det liksom?! :D
Sen har jag även läst lite i samhällsboken och jag börjar faktiskt fatta lite. Men nu på kvällen har jag varit hos bror på inflyttningsfest och snacka om leksandsnörd, han har ett helt rum som är blått och vitt och endast massa saker med leksands. Men jag blev så otroligt trött så jag åkte hem, ska försöka somna tidgigt ikväll eller, vi får se, men iaf så ska jag upp och träna imon i bergebo och samtidigt heja på folk som ska åka skid-o tävling där, själv orkar jag inte trävla varje helg och kände att jag behöve ta det lugnt.

lisalindgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0