100128

Vi går mot ljusare tider och snart är det slut på januari. Jag ser verkligen fram emot våren, solen och skinnjackan! Det är härliga tider och då börjar ju även orienteringen vilket betyder att man får träffa alla sina saknade kompisar som man så sällan hinner träffa när man bor långt ifrån dem.

Idag är det torsdag och det gillas stort eftersom att jag alltid slutar 11.20 och då kan jag slappa hela eftermiddagen, förrutom att vi har teori.

Jag mår upp och ner, det går liksom inte att förklara känsla. Det känns också som att det blir värre när jag har några jobbiga killar i min klass som hela tiden ska vara så dryga, asså åh, jag står snart inte ut, damp, och dom fattar ju så otroligt lite, hoppas dom inte läser det här, eller jo, hoppas! hahah :P

Jag sitter nu i datasalen och borde fortsätta jobba med mitt svenska arbete, det är typ en uppsats om språk eller vad man ska säga, men jag har liksom inga idéer kvar så jag passar på att göra massa andra saker på datorn som är så mycket roligare.

lisalindgren


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, om du bara håller på och skriver i gåtor och inte talar om vad felet är så är det klart folk undrar och blir oroliga. Bättre att vara tyst eller säga som det är!

:)

2010-01-28 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0