100123

Det har varit en riktigt slapp vecka i skolan, inge plugg, men allt kommer på en och samma vecka.
Igår var en det en trevlig kväll, jag och Frida, Julia och Elsa och 2 till naturtjejer var och åt pizza på stan. Jag gillar naturklassen mer än min egna, vi är en ren idrottsklass och det är så mycket uppdelat vilket är tråkigt. Men jag hoppas att det kan ändras.

Idag har jag tävlat och det kändes faktiskt ganska bra i kroppen så det går framåt iallafall. Hoppas på en lika bra dag imon om inte bättre. Efter tävlingen har jag bara slappt, jag blir alltid så slut i kroppen efter att ha tävlat så jag orkar inte göra någonting annat.

Jag tycker ni verkligen borde ta att kolla in min superbästakompisbästablogg, http://jennyyeriksson.blogg.se , Glöm inte det nu!!!

Lots of Love, LL     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0