100110

Idag är det ju 10 januari och det betyder att Ingrid fyller år, om du ser det här så, Grattis! Hoppas din dag har varit underbar!

En dag full av skidor på tv, det gillas stort! Men nu är det ju slut och skolan börjar och det gillas inte lika mycket. Usch då, jag har ångest för den där skolan och mår så himla dåligt. Jag vill ju ha jättebra betyg och det betyder att jag måste plugga jättemycket och det blir jag väldigt deprimerad av. Men men, det är väl bara att kämpa och jag vet ju att jag inte kommer få toppbetyg men jag vill iallafall slå skidkillarna i min klass. Ojdå, det blir som en tävling nu, inte bra, men jag vill så gärna ha bättre betyg än dom, haha. Äh, får se hur mycket tid jag orkar lägga ner.

Snart ska jag sova och ladda för den otroligt roliga dagen imon (eller inte), det enda roliga är att man ska träffa kompisar. Sen slutar jag ju innan ett imon och det är ju ganska soft. Men jag ser verkligen inte fram emot en och en halv timme englska på morgonen, buhu, rädda mig! Nejdå, jag står ut (hoppas jag)!

Godnatt
Love Lisa Lindgren


Kommentarer
Postat av: Ingrid

aw! tack lisa! <3

2010-01-11 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0