100107

Shit va svårt det ska vara och ändra header, den blir aldrig som jag vill och jag fattar typ inte hur man ska göra. Men ändrat har jag nu iallafall gjort, så nu får den se ut så här.

Imorse vaknade jag och Frida lite innan 11 pga någon teleforn som ringde. Sen gjorde vi inte så mycket fram till lunchen som vi åt hos min mormor samtidigt som vi kolla på skidorna. Riktigt härligt att se Daniel Rickardsson vinna! Sen åkte vi till sjukhuset där jag gjorde lite saker och imon kanske jag ska dit igen och ta prover.
Sen drog Frida till Mora och jag på friskis, det var ett afro power dans som stod på schemat och jag som aldrig brukar dansa tyckte det var svårt att hänga med, men efter ett tag gick det bättre. Det var faktiskt också ganska kul. Jag önska det fanns sånt här friskis i Mora, men tyvärr!
Det kanske blir ett intensivnpass imon innan jag ska träffa kompisar som jag så mycket längtar efter även om det inte var så många dagar sen jag träffa en del av dom. Men när man bor i Mora brukar det ta ganska lång tid innan man hinner träffa alla så nu när det är lov gäller det att passa på!

Sleeptime nu!

Lisa Lindgren

Kommentarer
Postat av: Anna

friskis finns visst i mora, men det kanske bara e tant friskis!!

2010-01-11 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0