pizza :)

Ikväll har jag och Frida ätit pizza, tjockisar vi är, men det var faktiskt pizzakit. Det är så himla enkelt och gott, allt är typ färdigt vilket är perfekt på måndagar eftersom vi kommer hem sent från styrkan och då brukar vi inte orka laga mat.

Nu är det skidor på tv, heja Sverige! Hoppas att damerna vinner, herrarna går det inge bra för :/

Jag börjar också planera lite vad jag ska göra på lovet, har inte mycket planerat ännu, vilket känns skönt. Men det känns ändå lite svårt att få ihop det, men det löser sig i slutet. Än så länge vet jag att det blir träning, mora och snowboard! Senaste gången jag åkte var förra året så jag längtar riktigt mycket efter att få åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0