100223

Imorse blev det ett träningspass i kylan på hemus. Det var sprintträning som kördes vilket var mycket kul men svårt. Imon är det pursiut tävling eller hur det stavas, men det är iaf då man byter skidor, det som Anna Haag vann silver i på OS. Jag har aldrig kört skidbyte så det ska bli riktigt spännande och så ser jag fram emot att tävla och tränan inför SM, om jag nu ska åka det.
Efter en morgon i kylan var det dusch, lunch och sedan två lektioner i skolan. Först spanska i 40minuter och sen Samhällskunskap i en och en halv timme, men det gick faktiskt bra den här gången, jag överlevde och det var inte så tråkigt som det brukar vara.
Sen i eftermiddag har jag pluggat vilket känns mycket konstigt eftersom jag inte pluggat på evigheter, känns det som iaf. Men jag går ju sam och vi har det ju lite softare än naturarna :) Den här veckan har jag matteprov på torsdag, spanska glosor tills imon (som man ganska lätt kan fuska på) och sen ska jag läsa ut svenska boken. Har säkert hundra sidor kvar, men jag tror att det är fler som inte hinner läsa ut vilket känns skönt!

Vilket kul kväll det har varit, eller inte... Men det är ju bara 2 skoldagar kvar = 6 lektioner innan vi får lov, så då kan man slappa! :D

LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0